ARM jtag/programmer/debuger

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Únor 1 14:41:19 CET 2011

Co sa tyka ARMov, tam velmi neporadim, ale s PICkami mam skusenosti dost.

PicKIt2 neodporucam. Pred nejakou dobou ohlasili, ze uz nebude
podporovat nove obvody. Ono je to pomerne pochopitelne, pretoze je to
uz hodne zastarany HW. Jeho nahradou je PicKit3. Je o par eur drahsi,
inak cca to iste. Samozrejme je rychlejsi. Ak nieco robite na
profesionalnej urovni, tak by som odporucal ICD3. PicKit3 je tiez OK,
ale je to predsa len nizsi level, skor nieco pre hobbystov. Pri ICD3
mate aj zaruku vymeny nastroja pokial s nim nieco je, neviem ako to
funguje, este som to nevyuzil, ale ludia zo zahranicia si to
pochvaluju, vymenia vam to aj ked urobi nieco zle vlastnou chybou (asi
sa to nevztahuje na prejdenie traktorom). Ja som svoje ICD3 potrapil
uz dost a nepodarilo sa mi ublizit mu.
Ako IDE jednoznacne MPLAB, kompilatory pouzivam od Microchipu.
Microchip teraz chysta nove IDE, multiplatformne, zalozene na
NetBeans, je vonku beta verzia, zatial nie velmi pouzitelna - no
uvidime po prvom ostrom release.

J.S.