Ma jeste AMARO smysl?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Únor 1 12:08:16 CET 2011

David,
tie publikacie v impaktovanych sa tykaju clankov a doktorskych prac,
ktore sa povazuju za "vystup" z vyskumu na katedre. Preto tak tlacia
impaktovane casopisy a vsetko okolo. Za taketo publikacie dostavaju
peniaze a kredity.
Diplomovky naproti tomu nemaju pre katedru ziadnu vahu a ich publikacia
katedre neprinasa ziadne peniaze/vyhody, takze je jedno ci sa to
publikuje alebo nie. Robia sa preto lebo musia.
b.