Trochu OT - IPv4 konci

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Únor 1 11:53:19 CET 2011

No ono chtit po studentovi stredni skoly, aby laboroval v jednocipu s IPv6, kdyz neni zajisteno, ze ji ma vsude dostupnou a plne funkcni tak, ze se o ni skutecne muze oprit, je zatim trochu brutalni. I ta IPv4 tem par vyjimkam, ktere se do ni pusti, da opravdu dost zabrat. Na druhou stranu, meli jsme tu tusim pred trema rokama i machra, kteremu se nelibil TCP/IP stack nabizeny Microchipem, tak si svuj sice dost orezany, ale po mnohych peripetiich dokonce i funkcni napsal sam uplne od zacatku v Assembleru.
Masochista! :-)))

Samozrejme ze pocitam s tim, ze za rok az dva to uz u nejake HW prace zkusime, kazdopadne ted uz dva roky mame zaklady IPv6 alespon v osnovach a v maturitnich otazkach.

Jakub Serych