Trochu OT - IPv4 konci

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Únor 1 10:48:07 CET 2011

Jak je to s implementaci pro opravdu male procesory nevim, ponevadz nic takoveho, kde by to bylo potreba nevyvijim a nasich nekolik maturantu, kteri ve svem projektu sitovou konektivitu maji, IPv4 vytezuje tak naplno, ze se neodvazuji ani zminovat jeste navic o IPv6ce.

Kazdopadne samotny IPv6 protokol je zcela presne a nemenne popsan v RFC2460 od roku 1998, jako oficialni standard je uveden v STD 1, ktere ma ted datum 2008 (RFC5000), v draftu tam byl minimalne od roku 2004 (RFC3700), ale mozna i drive, jsem liny to dale stopovat.

Specifikace pro certifikaci zarizeni splnujicich ruzne levely IPv6 jsou zname a nemenne take minimalne nekolik let, takze vyvojari se skutecne nemaji na co vymlouvat.

Jakub Serych