Gadgety

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Prosinec 31 09:56:23 CET 2011

Technicky není v podstatě problém udělat nějakou stavebnici na stavbu
takovýchle unikátních zařízení a funkčních modelů, aby byla přijatelně
přesná a levná. Například na hřídelky existuje přesně tažená nebo
broušená kulatina za ceny řádu jednotek až desítek Kč/m, plech (mnohem
pevnější materiál než ten z Merkuru) stojí řádově desetikoruny za kg a
jedna díra 6h7 vyjde na 0.5 až 1 Kč. Dokonce už jsem o tom i chvíli
uvažoval, ale narazil na daleko obtížnější problém a to definovat jak
by to vlastně mělo vypadat :-) Třeba ty rozměry - jeden návrh je
dělat to pevnější a přesnější, čili větší díry a tlustý plech, druhý
zase požaduje menší rastr děr kolem 2 mm...

Ales Prochaska