Jak nakrimpovat konektor ?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pátek Prosinec 30 23:47:53 CET 2011

V řadě odvětví je pájení kabelů do konektorů vysloveně zákázané
automotive/transportation například.
Pájka vlákna zafixuje a při ohýbání se postupně vylámou.

Pokud máte správnou dutinku na odpovídající průřez lanka, lanko před
zastrčením nestočíte (!!!) a zakrimpujete správnými kleštěmi, je ten spoj
naprosto spolehlivý. Pájení do krimpovacích dutinek vyjma situace kdy je to
dočasné, nouzové řešení považuju za maximální prasečinu, protože to jednoduše
prd vydrží.

Kapat do toho lepidlo, jak tu někdo radil je teda taky pěkný zvěrstvo, to jsem
ještě neviděl.

Jakub Ladman

PS: ač se živím vývojem, v minulosti jsem se na brigádách nakrimpoval tisíce
kabelů, když má člověk jen trochu kvalitní nářadí a dutinky, je to
nesrovnatelně lepší práce než pájet.