icd2

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Prosinec 30 21:22:23 CET 2011

No i když v pdf skutečně píší, že HPV je dostupné vždy. Zkusím proměřit
icd2, jestli dává na reset 12V, ale autodiagnostika říká že ano. Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of j s
Sent: Friday, December 30, 2011 6:37 PM
To: HW-news
Subject: Re: icd2

Mozno je to krute, krvave a hnusne, ale ja by som ten blby klopak normalne
natvrdo skratoval k zemi (ten vystup bude nadavat, hriat sa, ale par sekund
to vydrzi, zvlast moderne makke vystupy), rychlo naprogramoval s LVP
disablovanym, potom odpojil skrat a dalej nech je na nom co chce, nie je
problem.
Inak uz som v zivote par PICiek pouzil a nikdy som nemal pri HVP problem s
tym, ze by bol PGM na inej ako nizkej urovni. HVP by malo byt vzdy
dosiahnutelne, bez ohladu na stav PGM.

J.S.