icd2

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Prosinec 30 18:37:25 CET 2011

Mozno je to krute, krvave a hnusne, ale ja by som ten blby klopak
normalne natvrdo skratoval k zemi (ten vystup bude nadavat, hriat sa,
ale par sekund to vydrzi, zvlast moderne makke vystupy), rychlo
naprogramoval s LVP disablovanym, potom odpojil skrat a dalej nech je
na nom co chce, nie je problem.
Inak uz som v zivote par PICiek pouzil a nikdy som nemal pri HVP
problem s tym, ze by bol PGM na inej ako nizkej urovni. HVP by malo
byt vzdy dosiahnutelne, bez ohladu na stav PGM.

J.S.