Jak nakrimpovat konektor ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Prosinec 30 13:10:30 CET 2011

 30.12.2011, 13:05:12

Jak uz jsem psal, nemam. Pouzivam kleste sice kvalitni ale urcene na
lisovani ruznych ocek a dutinek. Ty klasicke FASTONy bez izolace s
nimi jdou taky a vyborne, tak jsem zkusil i tyhle, a uz vim ze tudy
cesta nevede.
Jeste bych vas poprosil, zda byste prilezitostne neporidil nejake foto
tech vasich klesti a dobre nakrimpovaneho konektoru.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz