tlac *.pdf

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Prosinec 29 21:41:44 CET 2011

On 29.12.2011 20:25, Jirka wrote:

> 5. možnost (?): kdysi tisk u takového chráněného pdf snad zvládal
> tuším Ghostview, ale byla to nějaká starší verze pro Windows, teď nevím.

Takze mesto teoretizovania som to s tym vasim pokusnym PDF vyskusal:

Na Windows:
- odskusana kombinacia GSView 4.8 + GhostScript 8.54 - tlaci bez problemov
- po upgrade na GSView 4.9 + GhostScript 9.02 - tlaci bez problemov

Na Linux:
- vyskusana konverzia pdf -> ps -> pdf s default verziou ghostscript na
Centos 6.2 (GS 8.70), tj, ziadna specialna kompilacia - skonvertoval bez
problemov  (len fonty trochu stucneli) - prikazom pdf2ps
pokus_zakazany_tisk-heslo_je_pokus.pdf - | ps2pdf - pokus.pdf , vysledne
PDF je tlacitelne v comkolvek
- vyskusana priama tlac na tlaciaren, ktorej driver ako backend pouziva
Ghostscript (lpr  pokus_zakazany_tisk-heslo_je_pokus.pdf) - vytlacilo sa
(DJ720 a LJ1200 v PCL mode, v PostScript mode tlaciaren netlacila)

-m-