OT: Trosku C, printf, scanf

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 29 12:46:32 CET 2011

Ahojte,

obvykle delam v C# a ted jsem nucen delat semestralku v klasickem C (VS2010
win32 shell) a nejak mam zmatek se vstupem a vystupem :)

pokud vsude mozne v programu neuvedu toto while((c = getchar()) != '\n' &&
c != EOF);

tak se mi stava , ze pokud chci vstup z klavesnice , nevraci mi funkce
scanf vubec nic . To same kdyz mam getchar(); aby program cekal na enter
tak se program chova jako by byl stlaceny .

Chapu dobre, ze to ma souvislost asi s tim kdyz  nekde predtim je trebas
printf("neco \n");  ??? a tim cyklem while si vlastne ten enter mazu ? Jak
to tedy v programu resit ?

Stejne se chovaji i nejake priklady z internetu , a nejak netusim co delam
spatne .

Narazil jsem na tohle v C FAQ , ale nejak z toho nejsem moudrej nebot mi to
dela jak u scanf,gets atd.... http://c-faq.com/stdio/scanfinterlace.html

snehulak