OT: AsusEE ako citacka

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 29 12:31:26 CET 2011

 29.12.2011, 12:25:03

Paranoidni jedinci, jako treba ja, se snazi, timto obzvlaste mazanym
zpusobem zmast Velkeho bratra. Jedinci pravne uvedomeli, jsou si
vedomi toho, ze uvedeni skutecneho nazvu muze porusovat ochrana prava
k tomuto nazvu a s tim nejsou v dnesni dobe zadne zerty. Ekononicky
zamereni lide, v ocekavani dalsi krize, zkracenim nazvu snizuji
opotrebeni klavesnice a tim snizuji provozni naklady. No a nekteri, v
ramci pripravy na silvestra uz maji neco vypito, takze vidi dvojmo,
takze vlastne tam pripsali jedno "e" navic. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz