555 monostabilne zapojenie

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Středa Prosinec 28 17:40:30 CET 2011

> 2. Když se zákazník dozví, že je v tom MCU, začne si vymýšlet další a
> další věci, co by to ještě mohlo dělat a tak se vývoj z původně
> plánovaných třeba
´
Presne tohle se mi stalo v opacnem gardu - bratranec pozadoval po blikatku s
NE555 (omlouvam se za jeho pouziti) tri kratke bliky a pak dloooouhou
pauzu - poucen z predchozich nezdaru delam vsechno analogove az na blikatka
a piskatka - tam nikdy nevite kdy bude "zakaznik" pozadovat predelani pipani
jmena milenky v morseovce na jmeno manzelky ...

A mimochodem se mi delani SW pro MCU nezda prilis "jiny svet" oproti
analogarine kolem - a to delam analogove co se da protoze souhlasim s
inzenyrem od Nationalu  -  Bobem Peasem - the best programming language is
the solder ;-))

Zdravi Petr Kubac