Prosba: color laser oboustranna tiskarna , vstup A5

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Prosinec 28 17:08:39 CET 2011

Tak si kup nějaký jetý Canon iRC2620 (iRC3220, CLC2620, CLC3220) s
finišerem N2. Dáš do toho papíry A5, A4, A3, pustíš tisk, a z finišeru
ti padají brožury. Ohnuté a sešité. Tonery se do toho prodávají
neoriginál, a válce s čipem také.

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info