Gadgety

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Středa Prosinec 28 17:06:19 CET 2011

Nikolivek to co vyleze ze strojceka je hotova kontaktni cocka.
Mekke kontaktni cocky se vyrabi tremi metodami, dnes nejcasteji litim do formy, pak metodou odstrediveho liti a pro uplnost take metodou triskoveho obrabeni, tedy soustruzenim.
Strojek z merkuru je metoda odstrediveho liti.
Parametry vysledne cocky ovlivnuji tyto parametry, tvar odstredive formicky, mnozstvi pouziteho monomeru a rychlost otaceni formicky.
U toho strojku se davkovaci pipetou do kazde formicky kaplo presne dane mnozstvi monomeru, nasledne se to roztocilo, tusim v tom je motor z gamofonu a nasledne se do formicky kapnul katalyzator, ktery spustil polymeraci.
Po zpolymerovani se motor vypnul a v katalyzatoru "plavala" hotova kontaktni cocka.

PB

>Ale je to geniálne jednoduché. Len mi nie je jasné, ako postupuje alej.
>Takto vlastne vytvaruje parabolu rozptylnej aoaovky a pod>a mojich chabých
Loptických vedomostí potrebuje vyrobie aj aoaovku vyklenutú. Zrejme to,