555 monostabilne zapojenie

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Středa Prosinec 28 14:35:10 CET 2011

jaj tak to naozaj az terz som si to uvedomil... to zapojenie neni to co
potrebujem.
myslel som to takto, az podlhsom stlaceni tlacitka sa to resetne..
http://158.193.202.91/~luckym/hw/aa.jpg , ale ten C na resete sa bude potom
dlho nabijat

-----Original Message-----
From: Jan Waclawek
Sent: Wednesday, December 28, 2011 12:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: 555 monostabilne zapojenie

No a co keby ste miesto kecania tu niektore z tych rieseni hodili do placu?

Mne sa totiz zda, ze jedine, co tu padlo, t.j. ten obrazok co poslal pan
kolega Jirka, nesplna poziadavku zadania - teda aspon ak som dobre pochopil
zadanie, tak prve stlacenie malo spustit casovanie a druhe ho zastavit a nie
pustit znova.

wek