555 monostabilne zapojenie

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Prosinec 28 12:00:09 CET 2011

Ne?

KAŽDÝ MCU vyžaduje jiný způsob myšlení, než je to elektronické (myslím
tím obvodářské). A to tak, že ÚPLNĚ jiný. Míním tím samozřejmě SW,
nikoliv HW (MCU coby black box, či řekněme "obecně softwarově definovaná
součástka" tam nepatří, pokud SW už je v hotové formě).

Jestli nesouhlasíte, uveď te mi konkrétní příklad k porovnání.

Ale myslím, že to je docela zbytečné. Ten, kdo se učil programovat "od
kolébky", ten problém nechápe (stejně jako třeba různí lidé typu
"matfyzák", mající SW myšlení už "od přírody").

Na druhou stranu tito jedinci často nevědí, jak navrhnout třeba takový
odpor pro napájení báze transistoru nebo pro LED...

Nejlépe jsou na tom "obojetní", co vyrostli na klasice a dodatečně se
naučili programovat MCU nebo vyšší procesory. Přiznám se, že těm občas
trochu závidím ;-)

---
Jirka