Predloha pro negativni rezist

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Středa Prosinec 28 11:20:20 CET 2011

Samozřejmě. Mám ji ve flašce. Dělám to ve fotografické misce a po
odplavení fotorezistu ji sleju zpět do flašky. Vývojka se postupně
zabarvuje od fotorezistu který odplavila. Když už v ní přestávají být
zřetelně vidět ty šmouhy jak se odplavuje rezist tak usoudím, že je čas
namíchat novou :-). Ta litrová
flaška mi vystačí tak na 2 roky :-). Ale to samozřejmě záleží na tom,
kolik jsem toho udělal.

     Martin.