OT Pameti pro server

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 28 11:08:55 CET 2011

Je to Dell PE 830 - bohuzel k desce neni naprosto nic - dokonce ji nelze
dohledat na netu ani podle S/N - nasel jsem ji v jednom kuse na ebay ale
take bez popisu do ceho je to MB.

Ja jsem schopen dohledat treba u Kingstonu konkretni pameti kde je
zarucena podpora tohoto serveru, ale natrefit presne tento typ nekde v
bazaru je fakt nahoda.

Dell je specifikuje takto:
72-bit ECC unbuffered DDR2 SDRAM DIMMs, rated for 533-MHz operation,
single- or dual-channel
Memory module sockets: Four 240-pin
Memory module capacities: 256 MB, 512 MB, 1 GB, or 2 GB
Maximum RAM: 8 GB

ale chodi tam podle Kingstone i moduly 667 a 800MHz - je v tom tak
trochu ...del. :-(

Radek Vicek