Prosba: color laser oboustranna tiskarna , vstup A5

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Prosinec 28 00:31:40 CET 2011

Původní zpráva ze dne 27.12.2011 od "Ing. Libor Konečný":

> No ja uz nechci byt otrokem a porad prehazovat papiry. Proste chci
> zadat tisk 1000ks manualu a jen to vyzvednout a scvaknout. Navic
> tech ruznych typu manualu mam pozehnane.

Tak co teda vlastně chceš? Tiskárnu, která umí duplex na papíru A5? To
umí kdejaká. Například moje bývalá (dnes již do šroubku rozebraná) HP
Color LaserJet 4600dn to určitě uměla. Moje současná Xerox Phaser
6280dn to rozhodně umí a není ani tak drahá jako kdysi ta HP.

Chceš, aby ovladač zároveň uměl tisknout a skládat stránky do brožury?
Některé ovladače to umějí, třeba ten Xerox to umí bez problémů. Udělá
brožuru i na A5 (tj. výsledná brožura A6) s oboustranným duplexem.

Umějí to i některé programy, pak není potřeba podpora tiskárny.
Například Adobe Acrobat Professional to umí. Microsoft Word to umí,
Microsoft Publisher to umí.

A mám i obálkovací mašinu, do které to všechno hodíš, ona to sama
poskládá, nacpe do obálek, zalepí a vyrovná na hromadu. Umí i skládat
bez obálkování. Ale to skládání není úplně přesné na milimetr, takže
když jsem dělal nějaké brožury, skládal jsem ručně. Když jsem dělal
běžné rozesílky dopisů/nabídek a bulletiny, dělal jsem to automatem.
Sponkovačku mám jen ruční a případně řezačku taky jen ruční...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601