modelarske vlaciky - otazka/napad :-)

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Prosinec 27 22:19:29 CET 2011

no to prave nie je pravda. Ked to vezmeme velmi zjednodusene tak system
naozaj meria "rychlost" kazdeho bunchu protonov (v nasom pripade ho
reprezentuje masinka) a naozaj koriguje velkost urychlovacieho pola pre
kazdy bunch tak aby obiehal so ziadanou priemernou rychlostou (energiou).
Takze riadenie rychlosti kazdej masinky by uplne presne zodpovedalo
realite :-)
b.