Predloha pro negativni rezist

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 27 21:04:42 CET 2011

tak se chci jen podelit s mym prvnim pokusem s fotocestou - pan Jirka mi
poslal jako mustr vytisteny muj motiv a dneska jsem to slavnostne vyzkousel
http://www.cncnet.info/galery/dps/negativ.jpg

mimochodem original nalaminovane desky lezely jak jsem je koupil rok v
lednici

UV led z DX v rastru 15x15mm a jde pres ne cca 15-20mA - svitil jsem z
vysky 150mm - motiv prilepen na DPS postrane a cele vlozene do
zdrhovaciho pytliku a do nej jehlou zavedene odsavani ze vzduchovaciho
motorku, ktere pritlaci predlohu na DPS

nemel jsem nic vyzkouseneho tak jsem cvicne strihnul nasviceni 9 minut

sice jsou tam dve nebo tri chybky - zrejme zbytecne dlouha expozice a
pak se to asi hur smyvalo ve vyvojce, ale to jsou naprosto zanedbatelne kazy
http://www.cncnet.info/galery/dps/chyby.jpg

priste uz budu vedet co si muzu dovolit a bude to uz perfektni

takze jeste jednou dekuji p. Jirkovi za ochotu

S pozdravem
Radek Vicek