modelarske vlaciky - otazka/napad :-)
Ales Prochaska
prochaska na alsoft.cz
Úterý Prosinec 27 17:45:42 CET 2011
Nebo by se dalo použít zapojení, které mimo urychlovací/brzdicí úsek
jen udržuje aktuální rychlost.
Ales Prochaska
> Ono je to právě ve skutečnosti daleko jednodušší, střídání urychlovacích a
> brzdících úseků se dá provést velmi jednoduše. Jediný rozdíl oproti
> skutečnému uspořádání pak musí být ten, že tyto struktury nebudou
> koncentrované na jednom místě, ale rozložené po celém obvodu, aby se
> eliminovaly rozdíly ve tření.
> Podrobněji jsem to tady popisoval před pár dny.
> PH
> From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
>> 27.12.2011, 15:04:35
>>
>> Tedy, ja casticovou fyziku moc nastudovanou nemam, ale tak nejak
>> tusim, ze protony v sobe zadny dekodet nemaji.
> To je pravda. Ale protony take nejezdi po kolejich, ze ano :-). Takze urcita
> abstrakce uz tu je a pokud uz jsme pristoupili na ni, muzeme zaroven
> abstrahovat vliv urychlovaciho/brzdiciho pole a nahradit jej vyslanim
> komandu masince.
>> Pokud se ma temi vlacky napodobit LHC, pak by to IMHO melo byt tak, ze
>> se koleje rozdeli na mnoho samostatnych useku, a ridici elektronika je
>> bude napajet podle toho, jestli se prislusny vlacek opozduje nebo
>> predbiha oproti synchronní rychlosti.
> Ano, to by byla vernejsi simulace, ale ta elektronika by byla vyrazne
> slozitejsi, vetsi, drazsi... Myslim, ze rizeni rychlosti primo v masince
> je pro tyto ucely lepsi.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list