modelarske vlaciky - otazka/napad :-)
Pavel Hudecek
edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 24 20:03:30 CET 2011
No jo, ale když 1 taková lokomotiva stojí 1600-7000 Kč, tak jich tam nakonec
stejně moc nebude a rozhodně nelze uvažovat o žádných kolizích.
Když se to udělá s těmi hloupými, může jich tam být za cenu jedné takové
třeba 20-50. Samozřejmým předpokladem je, že ty 4 úseky se budou víckrát
opakovat. Počtem opakování je pak dán max. počet bunchů v prstenci. No a v 1
bunchi by mohlo při troše snahy být i víc lokomotiv, to už je věc správné
synchronizace při injektáži.
PH
From: "balu na home" <daniel.valuch na orange.fr>
pokial sa da riadit kazda lokomotiva individualne (ak je to na dialkove)
tak by to bola uplna autenticka kopia ako to funguje v urychlovaci. Ked
pride skoro tak sa jej ubere, ked pride neskoro tak sa jej prida. Vyhoda
je ze sa ich tam da nastrkat viacej ako 2.
On Dec/24/2011 19:28, Pavel Hudecek wrote:
> 2. Asi bych použil pro tyto účely vyrobené lokomotivy, s přímým náhonem
> bez převodu a celkově zcela minimalisticky vybavené. Předpokládám, že
> těm originál vláčkovým by dřív shořel motorek, než by rychlost dosáhla
> hodnot, kdy se při kolizi můžou rozprsknout:-) Takže bych to viděl na
> kus plastu vyzlezlý z RepRapu, v něm 2 vibrační motorky do mobilu a
> nějakej barevnej bordel, ať je to těžší a taky aby se mělo co rozprsknout.
>
> Koleje v hlavním prstenci nejlépe rozdělit na opakující se čtveřice
> úseků, kdy první bude urychlovat, druhý nic, třetí brzdit a čtvrtý zas
> nic. Synchronizace se zajistí prostým paralelním spojením úseků stejného
> čísla.
>
> Nejprve se bude pravidelně přepínat tak, aby se mohlo vždy injektovat
> mezi 1 a 2, potom začít zrychlovat a postupně přidávat napětí.
Další informace o konferenci Hw-list