Jak na WiFi s MCU a MRF24WB0MB

Sobota Prosinec 24 14:27:58 CET 2011

Njn, licencni podminky nectu, kdyz to mam jen na hrani, ale co si budem
povidat - "inspirace" zdrojovymi texty je asi celkem bezna praxe...
Na MPLAB nechci nejak nadavat, ani flame, ale prijde mi z vyjmenovanych
nejmin komfortni, co uz nadelam. AVR studio 5 uz pouziva MSVS shell, coz
je celkem bomba s vetsinou featur mrkvosoftiho prostredi (inteli sense ...)

Ta dokumentace k rozhrani wifi modulu je mi zahadou, no nic, udelam si
desticku kde bude PIC, tim si aspon rozsirim obor podporovanych MCU,
krome rady 16 necitim k PICum zvlastni odpor  a v c-cku uz je to uplne
jedno na co se to programuje ;-)