Dobijeni baterie na lodi pri zimni odstavce?

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Prosinec 23 17:35:23 CET 2011

LM317 nastavená mírně pod "napětí pro trvalé dobíjení PB". Nebo lepší
nabíječku a měsíční(více) Timer. Časování raději nastavit podle
skutečného a tedy i předpokládaného poklesu kapacity za nějakou dobu.
S pozdravem,
		Miloš Dašek