Davkovani pasty

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 23 14:15:01 CET 2011

Asi nejlepší co jsem měl možnost vyzkoušet byl pneumatický dispenzer. Do
stříkačky se při každém stisku tlačítka pustí stlačený vzduch a po
nastaveném čase zas vypustí.

Jehly udčitě nebyly tenší, spíš naopak. Ale vůbec to nevadilo, vytlačený
"bobek" může být i dost krátký.

PH

From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
Vratim se jeste k puvodnimu dotazu: nemate nejakou vychytavku na
davkovani malych mnozstvi injekcni strikackou ? Funguje to nekomu
pres tenci jehlu nez 0.5 mm (samozrejme zkracenou na par milimetru) ?

Uz jsem zvazoval i takove silenosti jako zkusit naredit pastu izopropylem,
pak by asi prosla i tenci jehlou a obsahovala by navic mensi procento
pajky (vic by se toho vyparilo). Ale zatim jsem to nevyzkousel.