Davkovani pasty - kam na medenou folii na sablony, pripadne primosablony ?

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Prosinec 22 22:12:46 CET 2011

On 22.12.2011 21:35, Petr Labaj wrote:
> Ta cena je za 10ks ? To mi prijde slusne (v tom pripade nevim, co jste
> myslel tim "nic pre lakomych a socky". Pokud je to cena za kus, tak
> tomu rozumim.
>
> Staci ta tloustka 0.1mm ? Neni pak te pasty uz moc malo ?

No, ked citam na niektorych weboch staznosti ludi, ze 65Kc za 32bit MCU
so spustou flash, RAM a periferii je zlodejina, tak pri posielani linku
na par listov tenkeho medeneho plechu za 20 euro (EURO, nie CZK) som mal
obavy...

Ta cena je za 10ks

0.1 mm je tak akurat.  Ked som skumal tuto problematiku, tak som nasiel,
ze sa bezne pouziva mylarova folia o hrubke okolo 0.005 palca (+-0.002
palca).  Viz google "solder stencil thickness"

Par veci som takto osadil, vratane QFN , nebol ziaden problem. Mnozstvo
pasty sa da ciastocne davkovat aj velkostou otvoru. Samozrejme DPS musi
byt rovna a obvody nesmu mat pokrivene nozicky, aby na pastu dosadli.

-m-