Davkovani pasty - kam na medenou folii na sablony, pripadne primo sablony ?

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Čtvrtek Prosinec 22 20:58:59 CET 2011

Cena je do 500kc/kg tusim
poslal som tam otca par mesiacov dozadu, vysledok bol taky ze chcel som
toho 2m najsirsie co maju a to co mu ponukli bolo krive zvlnene s
vnutornym pnutim plechu narabaju tam s tym ako s roxorom. Na tlac pasty
je to proste nevhodne. Samostatnou kapitolou je pristup firmy k
zakaznikovy. Telefonicky mi hovorili ako nie je problem predat ani 5cm
ale nejaka "mila" pani  drzo chcela predat 2m plechu bez dokladu pri
osobnej navsteve s tym ze to sa im s dokladom ani nevyplati a podobne
dristy.
Nehovoriac ze chceli vypis zo slovenskeho obchodneho registra na
overenie identity firmy ako keby im nestacila karticka o registracii
platcu. Neviem ci im uz zahrabavalo ale vysledok bol taky ze otec sa tam
sr*l autom 120km pre istotu ci kolko a siel naprazdno domov. Hlavne ze
ma ubezpecovali ze ten plech je perfektny rovny neviem ako pouzil to
slovne spojenie nieco v tom zmysle ze 2x predpruzeny ci co neviem.
Rozhodne som ich ale telefonicky dopredu ubezpecoval ze to potrebujem na
sablonovu tlac.
Hodnotim ako velmi neserioznu firmu nech uz su velki akokolvek.

PA