Davkovani pasty - kam na medenou folii na sablony, pripadne primo sablony ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 22 20:16:52 CET 2011

 22.12.2011, 20:13:56

Plastova folie to jiste byt muze, to co prodavaji cinani na DX nic
jineho neni.
Kde sehnat Cu folii nevim, ale bronz je docela dostupnej, napr.
http://www.semach.cz/cenik_smt.html
http://www.alms-brno.cz/bronz/bronzove-plechy.html

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz