pred-Vianocna HW-listovica BA (SK)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Prosinec 22 15:45:33 CET 2011

Ja dnes pridem na chvilu tiez, lebo neviem aky termin sa urci na buduci tyzden

j.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of andrej jancura
Sent: Thursday, December 22, 2011 3:31 PM
To: HW-news
Subject: pred-Vianocna HW-listovica BA (SK)

Pani, to nemyslite vazne, o 15:00 zrusit akciu, ktora je o 19:00, ked sme uz skoro vsetci uzrozumeni o tom, ze akcia bude... Je to dost neprijemny skrt vo vecernom programe.

Ja osobne sa pojdem aspon pozriet okolo 19:00, aj ked rezervaciu nemame... Myslim, ze pride nas viacej, hlavne takych, ktory sa ani neohlasili... Som to odhadol na 10 ludi, tak snad nas len bude viacej. Ked nic ine, ochutnam aspon pivo a pojdem.

Ochotne a rad pridem aj buduci tyzden, len treba jasne povedat, kedy a kde a hlavne to nezrusit dve hodiny pred zaciatkom...

A.