OT Reference na dodavatele IT

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 22 15:29:03 CET 2011

Takze vyberove rizeni nakonec opravdu vyhrala firma Thomas Krenn takze
pokud by nekdo shanel nejake info tak muzu casem referovat.

Jinak jsou opravdu velmi rychli. Dnes rano jim bylo oznameno, ze vyhrali
dodavku peti serveru, ted mi prisel mail, ze jsou radi, a ze servery
privezou pristi stredu (nebo jak si reknem) kam si porucime. Takze az
potud je to tezkej nadstandard - Dellu by to trvalo pocitam 4-6 tydnu.

Servis a lokalni podporu jim podle vseho s kym si pisu dela firma
http://www.shiftcom.cz/index.html (ve FF nejakej rozpadlej web).

Tak uvidim jak to bude vypadat fyzicky - nastesti servery nemusim
nasadit hned tak je tu necham 3 mesice smazit.

Radek Vicek