Napajeci obvody zakladnich desek.

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 22 13:03:48 CET 2011

Ono je to stejne tezke...prakticky neni mozne srovnavat, protoze jednak
plno zdroju ma stejna streva napric znackama a druhak nekoupite nikdy to
same treba s odstupem jednoho roku.

Ted naposledy jsem do serveru kupoval novy zdroj od Fortronu:
http://www.czpocitac.cz/p/fortron-fsp350-60egn-80plus-gold-350w/ a musim
rict, ze je udelanej na pohled hodne slusne a take, ze spotreba serveru
sla dolu i pri velmi male zatezi (cca 30W) - ale mam ho zatim jen pul
roku takze tezko rict

predtim tam byl nejaky levny eurocase asi 5 let nonstop

Radek Vicek