OT Android z�kaz mobiln�ch stranek

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 22 10:26:42 CET 2011

Vypadá to, že jednoduchá cesta jak zakázat mobilní stránky v default
Android browseru neexistuje. Zakázal jsem UA String, mimochodem je to
about:debug pro zobrzení v menu nastavení, a nic. Jedním znečně
neohrabaným řešením je na příslušných stránkách přepnout na normální
zobrazení a tento link uložit do záložek. Dotazy tohoto typu jsou na
netu poměrně časté a budou nejspíš přibývat :-) proto vůbec nechápu,
proč se tím již někdo ze zaintersesovaných nezabývá.
S pozdravem,
		Miloš Dašek