OT DX ma sklad v UK

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Prosinec 21 17:34:17 CET 2011

On 21. 12. 2011 7:22, Zdenek wrote:
> Jestli vám to pomůže, tak jsem používal k synchronizaci čínského mobilu
> tento SW:
> Bliss Phone Suite
> Nebo
> PhoneSuite
> Byla tam možnost volby chipsetu a umělo to importovat kontakty z Excelu.
> Přes COM nebo BT.

Vdaka, pohladam aj tie. Uz som sa dostal k USB-Bluetooth adapteru, da sa
s mobilom spojit cez virtualny COM port a soft, co som pisal (PC suite
software) funguje. Da sa v nom spravit export/import z csv, takze je to
presne to, co som potreboval. Format svojich csv zo stareho mobilu si
musim len mierne prisposobit. PC suite nepouziva ako oddelovac ciarku,
ale tab, hodnoty musia byt v uvodzovkach a cele v unicode. Ale to je detail.

miro