OT DX ma sklad v UK

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Prosinec 21 01:06:37 CET 2011

On 19. 12. 2011 22:52, Miroslav Šinko wrote:
> A vpredu je napis BlackBerry, z fotiek ho vyretusovali :-)

Hladal som nejake info o tom telefone, hlavne, ako don dostat telefonny
zoznam.
Ako bocny efekt som nasiel tento obchod, kde su fotky bez retuse (viac v
zalozke Images):
http://www.china-mobile-phone.com/2011-10/s98.htm
Tu som sa zase dozvedel typ "procesora" (skor chipsetu) MTK6235:
http://chinagrabber.com/s98-tv-cell-phone---2-6-dual-sim-wifi-slider-phone.aspx

No najlepsie vysledky mi dalo hladanie podla mien adresarov, ktore ma
mobil vo svojej pamati pristupnej cez mass storage a adresarov, ktore si
sam casom vytvoril na cistej SD karte (pripojenim cez USB vytvori 2
logicke disky)
Tu su info o velmi podobnom telefone, po SW stranke bude viac-menej totozny:
http://www.andrewnoske.com/wiki/index.php?title=Odyssey_Mobile_Phone
-kontakty do zoznamu idu kopirovat cez samostatne .vcf vCard subory,
vyskusal som. Konverziu z mojho csv nie je problem si napisat, horsie
je, ze v telefone treba klikat na kazdy jeden subor, aby sa preniesol do
tlf. zoznamu
-dalej uvadza link na cinsku stranku s drivermi a softwarom PC suite
software (PC synchronization). Stiahol som si ho, instalovat netreba,
naopak ako prve treba najst prepnutie jazyka z cinstiny :-) Prenos
zoznamu tam je, takze hura. No horsie je, ze program vyzaduje seriovy
port, ktory by sa mal vytvorit pripojenim telefonu a zvolenim rezimu
pripojenia. Na stranke uvadzaju: Find out chipsep moel: Connect phone to
a new installed Windows XP computer, the computer will prompt "New
hardware found", choose the option of "Mass storage" or "COM port" in
the phone, your computer will display the chipset model number, such as
MT6235. ... pre pouzitie aplikacie -> Choose "COM port".
No a mne prave telefon COM port neponuka... Mam na vyber "mass storage"
a "webcam", pritom chipset mam totozny s uvedenym prikladom :-(

miro