Napajeci obvody zakladnich desek.

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Prosinec 20 21:40:56 CET 2011

Obvykle se takto chova deska s CMOS pameti v nejakem prazvlastnim stavu. To by odpovidalo vybitym baterkam na starych deskach. Zkuste baterku vyndat, nechat to odstat do uplneho vybiti, a pak nasadit novou baterku. Take mi kdysi u nejakych boardu, kdyz byly uplne mrtve pomohlo proklemovat zeleny s cernym dratem na ATX konektoru (sepnuti zdroje) kancelarskou sponkou, ale Vy pisete, ze zdroj jede, takze to neni ten pripad.

Jakub Serych