Jeste k tonerum do tiskaren...

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Prosinec 20 20:06:01 CET 2011

Jenže tam je minimálně třeba upravit povrch Cu fólie tak, aby na ní
inkoust normálně zůstával a netvořil shluky kapek. Možná oxidací nebo
jiným způsobem, občas je něco na tato témata k nalezení.

Tuším jsem tu kdysi dávno v tomto smyslu dával nějaké odkazy, teď se mi
to nechce hledat. Takže zůstávám u osvědčeného a funkčního laserového
tisku na předloho pro fotocestu, příp. modrou fólii.

Jmenovka "průkopník slepých uliček" se mi sice líbí, ale nosit jí nehodlám.

---
Jirka