ot: u modreho slona

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Úterý Prosinec 20 11:19:31 CET 2011

>Rozmyslam ze ked ich zakaznici tak strasne obtazuju ci by sa im

>neulavilo keby ich vsetkych vyhadzali.

>Tie navstevy su zazitok na cely rok :-)

Bolo tam jedno obdobie pred pár rokmi, keď sa tam dobre nakupovalo a boli
tam i šikovní a ochotní predavači. Bolo to ešte na pôvodnom mieste na
Budovateľskej. Ale je to už pár rokov preč. Ja som tam prestal chodiť už
dávno a na najnovšej adrese som ešte ani nebol a po takomto hodnotení tam
ani nepôjdem. Nechcem robiť reklamu ale protikladom je KB shop v Petržalke,
kde na miniatúrnom priestore sa dá kúpiť skoro všetko. P.B.