OT Verohodnost Wolfram Alpha (WAS Priklad inflace)

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Úterý Prosinec 20 09:31:55 CET 2011

Ze to je primarne matematicke, vim. Ze umi veci jako "16th us
president" maji sami v tutorialu
(http://www.wolframalpha.com/tour/what-can-i-use-wolframalpha-for.html),
tak jsem si rekl, ze vyzkousim czech. Navic v titulku maji knowledge
engine a ne guess engine :) Jasne, ze me to nekam navede, to je hezke,
ale ja psal, ze se na ta data, co vrati, se proste z meho pohledu neda
spolehnout. A (ne)spolehlivost z jejich odpovedi jasna neni, alespon
me ne.

Navic, kdyz uz si hraji na znalostni databazi, tak by snad meli mit
zpusob, jak nektera data do mesice (hlasil jsem to 15. listopadu)
invalidovat nebo oznacit, aby se uzivateli napsalo "tato data byla
hlasena jako nespolehliva, overte si je prosim z jineho zdroje". Pak
bych nerekl ani slovo.

KR