OT Verohodnost Wolfram Alpha (WAS Priklad inflace)

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Prosinec 20 09:27:19 CET 2011

No tak to je trochu postavene na hlavu ne?

Pokud chci neco vedet (primarni informaci) tak si nemam co domyslet.

Pokud se nekoho ptam na to jakej vzorec ma ethanol, protoze to nevim, a
on mi odpovi, ze CH3OH jen proto aby mi aspon nejak odpovedel tak jsem
schopen maximalne rict, ze by to tak mohlo byt neb ten vzorec je
organicky uhlovodik s navazanou alkoholovou skupinou, dokonce souhlasi
mocnost vsech prvku. Presto jsem byl uveden v omyl a vzorec je spatne.

Pokud tam nemaji overene informace tak je nemaji co prezentovat - IMHO
jim to akorat uskodi.

P.S. http://www.wolframalpha.com/input/?i=world+inflation+rate+plot me
ten odkaz neukazuje zadnej graf a to jsem se fakt snazil premyslet a vim
ze by tam vylezt nejakej graf svetove inflace

Radek Vicek