Konektory RJ45

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Prosinec 20 08:11:44 CET 2011

Protože byly levnější. Každopádně, u nás v Kutné Hoře je několik
"počítačových firem", a když si tam jdu koupit konektory RJ45, tak mi
prodají ty se dvěma noži. Ty se třema nikdo nemá, takže to krimpuju tak.
Nevím proč.

Každopádně, když jsem ještě v té firmě pracoval, tak to bylo tak, že
jsme jeli někam dělat síť, tahat kilometry kabelů. Vedení nakoupilo to
nejlevnější, a dělejte. Když jsme po čase odmítali krimpovat patch
panely a keystony od Delty, protože tam byla tak 50% zmetkovitost, tak z
toho bylo hrozné haló, a že prý ostatní značky jsou o 20% dražší.
Ale ty Delty byly opravdu tragické. Měli jsme trny asi za 500Kč, a
nakonec jsme to dělali plastovými, které jsme si někde sehnali.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info