Baterie

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Prosinec 19 21:16:11 CET 2011

nazov masiny si bohuzial nepamatam, ak sa budem v priebehu sviatkov
nudit tak to skusim pohladat.
Viem ze na konferenciach kam chodievame su pravidelne prispevky z
laboratorii kde prepracovavaju odpad za pouzitia linearneho urychlovaca
a maju tam brutalne podmienky na spolahlivost a dostupnost technologie.
Zariadenie nonstop generuje zvazok a nieco v zmysle maximalne jeden 3
sekundovy vypadok za mesiac a max. 5 minut za rok alebo nieco na ten
sposob, inak sa im to tam mechanicky znici od tepelnych gradientov.