Jak to chodi z eBay

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Pondělí Prosinec 19 17:26:38 CET 2011

Posledni tyden v listopadu jsem si objednal asi 6 balicku
od ruznych lidi z ebaye (vsechno buy it now). Zbozi byly ruzne
DC menice a hrackoidni prislusenstvi k fotoaparatu.

Obchodnici zbozi odeslali v drtive vetsine na druhy den (aspon to tvrdil ebay).

Prvni dorazil po 10ti dnech, dalsi behem dalsiho zhruba tydne.
Dneska prisel posledni balicek.  se bylo bez cla nebo
jinych neobjednanych sluzeb *). Nektere balicky prisly formou
 doporucene zasilky (odesilaci posta Singapur) - nepovedlo se
mi rozklicovat podle ceho naznali, ze se jedna o doporucenou zasilku.

Vse bylo pritom objednano z HK nebo primo z Ciny. Kolem 10.12.
 jsem objednal jeste nejake dalsi veci a ty zatim nedorazily -
a ani nepocitam, ze to stihnou do konce roku.

Cena zbozi byla vsechno do $20 za balicek vcetne postovneho.
U balicku ktery stal $55 dolaru jsem si myslel, ze budou neco
 resit, ale take se nic nedelo a prisel dokonce jako prvni.

*) Ci jak se ta vec od posty jmenuje.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jabber/gtalk: yanek [at] mitranet. cz