OT DX ma sklad v UK

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Prosinec 19 14:44:58 CET 2011

2011/12/19 Dawid Ferenczy <ferenczy na volny.cz>:
> Dekuji  za  vycerpavajici  popis. Tak to vypada super, cekal jsem, ze to bude sunt se spoustou much,
> ktere dokazi jeho pouzivani velmi zneprijemnit. Sice asi zustanu u nejakeho poradneho HW (mam zalusk
> na  Samsung  Galaxy  nebo tak neco) s Androidem, ale kdybych nekdy potreboval napr. telefon na 2 SIM
> (coz tam maji, co jsem koukal skoro vsechny)...

Tak muchy sa najdu, ako som pisal napr. ten trackpiontovy senzor, ale
vyslovene nutny je iba na citanie SMS, co zas tak casto nepouzivam.

> Jak  vubec  funguji  ty  2 SIM, zkousel jste to? Je telefon dostupny soubezne v obou sitich? A co se
> deje napr. pri telefonovani pres jednu a prichozim hovoru na druhe?

No to asi nebude fungovat, je to dual SIM standby, t.j. malo by sa dat
za behu prepinat, ktora bude aktivna. Este som to neskusal, ale takto
mi to staci (dovody by som snad nerozpisoval) a nechce sa mi kvoli nej
vlacit druhy mobil. Mozem sa s tym vecer pohrat a poreferovat.

> A  zjistil  jste,  co  to  ma za OS? Kdyz na tom jedou Google Mapy nebo Opera, tak to asi nemuze byt
> uplne  "custom",  ale  nejaky  kompatibilni.  Hodne  tam  maji telefony s Androidem, ale u tohoto to
> napsane neni...

To som nezistil.. Ale Opera mini mi funguje aj na starom Siemense ME75
a ten tiez nema nejaky znamy OS. Ono su to vsetko Java aplikacie,
zrejme staci, ked ich "custom" system vie interpretovat.

> Jinak  u  telefonu  na  DX  se uvadi poznamka "IMEI: Unique" (jinou hodnotu jsem tam zatim nevidel).
> Znamena  to,  ze  nektere  telefonu  nemaji  unikatni  IMEI  (za  coz  je  asi  nutne platit nejakou
> organizaci), ale maji treba nahodne vygenerovane? To je spis obecny dotaz do diskuze.

To neviem..

miro