Jak to chodi z eBay

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Prosinec 19 14:40:28 CET 2011

 19.12.2011, 14:36:44

No vzdyt primo ten vas prodejce, ma dole tabulku se statistikou
doruceni. CR tam sice neni, ale taky neni duvod predpokladat, ze se
doruceni do CR bude nejak zasadne lisit od Nemecka nebo Francie.
Samozrejme, koncem roku budou ty casy o nejakej ten tyden delsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz