OT Reference na dodavatele IT

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Prosinec 19 09:11:58 CET 2011

No tak me vcelku ani nezajima to jak rychli budou na servise - mame
koupene promptni zasahy asi na dobu 5 let. Protoze mne vcelku nezajima,
ze server opravi do 4 hodin od nahlaseni, kdyz tam budou jezdit 3x do
mesice.

Z tohoto pohledu byly nejprve NCR a ted Delly zatim na 100% - sice
odeslo par disku, ale to u poli neni zadny velky problem.

Radek Vicek