Konektory RJ45

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Prosinec 18 21:29:58 CET 2011

Ahoj

> Ano, nějakou tu stovku jsem jich udělal a fungují bez problémů i na
> gigabitu. Proto píšu KVALITNÍ KRIMPOVACÍ KLEŠTĚ.

        Na gigabitu, no to zas tak dlouho nemaji nabehano, je to opravdu cesta
k problemum, snad to muze fungovat na "modernich" verzich kabelu, co maji k
medi daleko, ale dlouhodoba spolehlivost je v haji. Rozhodne nepouzivame na
firme kleste hobby tridy a tohle bych si uz s odstupem let proste neriskl.
        JInak bych se moc neohanel tim gigabitem, ten ma v obvyklych
implementacich pomerne dost inteligence a pokud se nezene na hranici
propustnosti, tak ma na chybove kabelazi rozhodne vetsi spolehlivost nez
klasicka stovka. Kde chodi gigabit, nemusi stovka chodit.
        Nicmene kdo chce kam,...

        Radek (benedikt2hw.cz)