Konektory RJ45

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Prosinec 18 21:25:41 CET 2011

Dne neděle 18 prosinec 2011 20:49 Hfmcons napsal(a):
> I švára co dělal u jednoho menšího ISP to tak dělali. Myslím, že s tím
> nebyly nějak zvláštní problémy, nicméně to rozhodně není profesionální.

	Zaryji a drat poskodi to telisko z plastu a casem ma snahu ty piny z
konektoru vystrcit a ty draty uhnou vedle toho pinu. Navic ani kvalitni
kleste nezaruci to, ze pri zalisovavani ty draty nejsou odtlaceny vedle toho
pinu.
	Vytlacovani pinu navic pomaha pohyb pripojeneho kabelu. A to pomijim to, ze
drat patri do zdi a vyvod ze zdi by mely koncit zasuvkou, ne konektorem.
NIcmene rozvody po baraku si plati u nas obvykle zakaznik a tlak na cenu je
znacny. A u mensi instalace je nekdy zakoncen vyvod ze zdi sice zasuvkou, ale
do svitche to jde rovnou bez pouziti patch panelu.
	Pokud se to relativne kvalitne povede nalisovat, tak stejne nejsou zaruceny
vsechny parametry spoje, problemy jsou i horsich kabelu co se tyka PoE a to
nemaji takoveto "prasarny".
	No my jsme trosku vetsi ISP.... Dobre konektory jsou proste podminka NUTNA,
nikoliv vsak postacujici.

	Podobnych prasaren jsme opravovali a to bohuzel i po sobe, prefiknuty kabel
mezi nimi ale opravdu nebyl.

	Radek (benedikt na hw.cz)