Predloha pro negativni rezist

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Prosinec 17 20:35:51 CET 2011

Předlohu mu dávám jako obrázek. Ale co je to za plotr nevím. Původně to
kupovali na výrobu razítek, ale teď na tom řežou všechno možné -
jmenovky na dveře do mosazi, štítky do plastu, vánoční ozdoby z
překližky, atd. Je to taková bedna s odsáváním. Z boku do toho svítí
laser, a uvnitř jezdí zrcátko s čočkou. Výkon nevím :-(

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info